Kunden din kan nå godta tilbudet ditt direkte i nettleseren på mobilen eller datamaskinen uten å måtte svare via e-post.
For å gjøre det enklere for kundene dine å godta et tilbud har vi nå introdusert en splitter ny måte for kunden å akseptere et tilbud direkte i nettleseren på en egen landingsside, istedenfor å måtte svare på e-post fra deg.
For deg som bruker Salg betyr det at kunden din enklere kan svare på tilbudet du sender ut, og du kan spare både tid og penger på oppfølgingen av tilbudet.
Gjort på 1, 2, 3
Først sender du et tilbud til kunden direkte fra Salg. I e-posten kunden mottar, står totalbeløpet og fristen for å godta tilbudet slik at kunden får et raskt og godt overblikk.
Kunden kan klikke videre på knappen i e-posten for å se detaljene i nettleseren sin, og hvor tilbudet blir vist som en PDF. Det nye er at det også er mulig å godta tilbudet direkte fra denne siden uten å måtte svare på e-posten. Det er også mulig å avvise tilbudet fra samme side.
Godtar kunden tilbudet blir det laget en ordre automatisk i Salg, og du får beskjed på e-post. I tillegg blir statusen til tilbudet oppdatert automatisk i oversikten over salgene dine. Om kunden avslår tilbudet får du også beskjed, og kan gjøre eventuelle endringer før du sender på ny.
Alltid oppdatert
Om du skulle gjøre endringer i tilbudet etter at det er sendt vil kunden alltid se den oppdaterte versjonen i nettleseren når de klikker seg inn fra e-posten.
Tilsvarende: Hvis tilbudet går ut på dato, vil dette fremgå tydelig på landingssiden for tilbudet og kunden vil ikke lenger kunne foreta en handling på siden.
Når det er tid for fakturering, kan du gjøre om ordren til en faktura ved å overføre den til fakturaprogrammet, akkurat som før.
Lykke til med tilbudene!